Vi har i flere år haft en konstant og positiv vækst. Derfor søger vi nye, dygtige kollegaer, som ønsker en spændende arbejdsdag i glade omgivelser.
Vi er et ungt og moderne administrationsfirma med fokus på ejer- og andelsboligforeninger. Vi lægger stor vægt på, at vores kunder oplever den bedste service kombineret med brugen af moderne teknologi, der kommer vores kunder til gode.
Det er vigtigt, at alle har en stor grad af frihed til at udvikle sig i sit job. Det er vores klare filosofi, at stress ikke bliver en del af vores hverdag. Vi skal være på forkant med opgaverne, så arbejdsopgaverne kan klares indenfor den normale arbejdstid.
Vi søger hele tiden administratorer, som passer til os. De fleste stillinger besættes ved personlige referencer eller uopfordrede ansøgninger, så hvis du har interesse i en uforpligtende samtale, så send os meget gerne en ansøgning vedlagt dit CV.
Jobbet:
- Administration af egen portefølje af ejer- og andelsboligforeninger
- Daglig bogføring økonomistyring af ejendommenes økonomi.
- Telefonisk rådgivning til bestyrelsen og beboere vedrørende almindelige administrative spørgsmål.
- Styring af salgssager fra start til slut
- Ad hoc opgaver af administrativ og juridisk karakter
- Lyst til at arbejde med nogle af Danmarks største foreninger
Dig:
Du har minimum 2-3 års erfaring med varetagelse af en fuld administration. Dvs. bogføring, administration og et vist omfang af bestyrelsesbetjening. Det er vigtigt for os, at du er ung af sind og super serviceminded.